توزیع نان صلواتی به همت بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) در روز نیمه شعبان 

توزیع نان صلواتی به همت بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) در روز نیمه شعبان 

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت:کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام قصد دارد با همکاری مرکز نیکوکاری و پایگاه بسیج امام علی علیه السلام، به نیت ظهور امام زمان(عج) و سلامتی همه مسلمین، روز نیمه شعبان نان صلواتی توزیع کند.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام قصد دارد با همکاری مرکز نیکوکاری و پایگاه بسیج امام علی علیه السلام، به نیت ظهور امام زمان(عج) و سلامتی همه مسلمین، روز نیمه شعبان نان صلواتی توزیع کند.

مدیر کانون امام علی علیه السلام جیرفت در تشریح این برنامه اظهار کرد: در همین راستا قرار است مبالغی را به چند نانوایی سطح شهر جیرفت پرداخت کنیم تا در روز نیمه شعبان نان صلواتی توزیع کنند.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون در شب میلاد امام زمان (عج) پخش دعای فرج از بلندگوی مسجد و همچنین بانگ یا مهدی ادرکنی توسط بچه های کانون امام علی علیه السلام از پشت بام خانه های آنهاست.


بهرامی اضافه کرد: قصد داریم نذر سلامتی امام زمان (عج) و برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا محله شهرک شهید بهشتی شهر جیرفت را ضدعفونی کنیم.

مدیر کانون امام علی علیه السلام عنوان کرد: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای میلاد امام زمان (عج)، توزیع ماسک صلواتی درب بیمارستان امام خمینی جیرفت و پخش مولودی است که هماهنگی ها آن انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین عصر روز نیمه شعبان ماسک بهداشتی به صورت رایگان بین اهالی شهرک شهید بهشتی توزیع خواهد شد.

بهرامی ابراز کرد: در کنار این فعالیت ها، به مناسبت نیمه شعبان طرح های سراسری راه نجات و چله عظیم قرن را اجرا خواهیم کرد.

مدیر کانون امام علی علیه السلام به نحوه اجرای طرح سراسری راه نجات اشاره کرد و افزود: این طرح سفارش به قرائت شبانه دعای فرج دارد که باید ساعت ۱۰ هر شب توسط مردم قرائت شود.

وی اضافه کرد: کانون امام علی علیه السلام جیرفت نقش هماهنگ کننده اجرای این طرح سراسری در جنوب کرمان را برعهده دارد به صورت که در هر یک از هفت شهرستان جنوبی کرمان، یکی از مدیران کانون ها به عنوان نماینده مهدوی انتخاب شده و پوسترهای این طرح در اختیار این افراد قرار داده شده است.

بهرامی بیان کرد: قرار است از امروز این پوسترها در سطح پمپ بنزین ها، فروشگاه های مواد غذایی و نانوایی ها نصب شوند تا در معرض دید عموم قرار گرفته و مردم با نحوه اجرای طرح آشنا شوند.

مدیر کانون امام علی علیه السلام در خصوص طرح سراسری چله عظیم عنوان کرد: در این طرح با توسل به حضرت ابالفضل العباس، روزانه و ترجیحا بعد از نماز صبح، زیارت عاشورا قرائت می شود و بعد از اتمام قرائت زیارت عاشورا باید دعای اللهم عجل لولیک الفرج با حضور قلب گفته شود.

وی ادامه داد: طرح چله عظیم از نیمه شعبان آغاز و تا روز شهادت حضرت علی علیه السلام که ۲۱ رمضان است ادامه خواهد داشت.

بهرامی با اشاره به هدف از اجرای برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان، اظهار داشت: کلیه برنامه های ما در راستای احیا و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار است که با هدف سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) و رفع گرفتاری و نجات مردم جهان از ویروس کرونا اجرا می شوند.

پایان پیام/ 586